Робота в Zoom. Корисні інструменти (міні майстер-клас он-лайн до педради)

Наша сьогоднішня зустріч присвячена роботі в зум.

Не буду розповідати про природу дистанційного навчання та важливість цікавих та якісних он-лайн уроків. Просто запитаю: скільки інструментів зум ви використовуєте підчас уроків? 


Картка обліку перспективного педагогічного досвіду

Тема: Формування іншомовної граматичної компетенції учнів з використанням змодельованого інформаційного простору


Реалізація індивідуальних освітніх маршрутів (педрада)

Реалізація індивідуальних освітніх маршрутів через розробку системи дистанційного навчання для різних категорій учнів школи та створення умов для дистанційного навчання вчителів та учнів


Фахова майстерність вчителів іноземних мов. Сучасний урок (засідання кафедри )

«У рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Післядипломна педагогічна освіта вчителів іноземних мов» продовжується робота над розробкою кваліфікаційної рамки показників фахової майстерності вчителів іноземних мов. Цей рамковий документ розрахований у першу чергу на вчителів як дієвий інструмент визначення власного професійного рівня та чіткого розуміння шляхів безперервного професійного розвитку в атестаційний та між атестаційний період.»


Основні принципи роботи з першокласниками (обласний семінар)

Як же правильно організувати роботу з першокласниками, щоб досягти успіху? Дуже важливо створити в процесі навчання такі умови, щоб матеріал засвоювався природньо, щоб діти вчилися легко, з зацікавленістю і бажанням.

Перш за все, треба звернути увагу на ...

Детальніше тут

Планування уроку в молодшій школі (практичне заняття міської школи молодого вчителя)

Щоб урок в молодшій школі пішов на користь, треба пам'ятати наступне:

  • у молодших школярів дуже низька стійкість уваги;
  • мислення у першокласників конкретне, тому навчати треба через практичні дії та із застосуванням великої кількості наочності;
  • дитина повинна бути головною дійовою особою на уроці ...
Детальніше тут

Робота шкільного методичного об'єднання вчителів (міський теоретичний семінар)

Головною метою роботи шкільного методоб'єднання є допомога педагогічним кадрам у реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення та підвищення професійної майстерністі та рівня психологічної підготовки педагогів; активізація творчого потенціалу; формування здатності до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються. Участь у роботі МО має бути професійним обов'язком кожного педагогічного працівника, тому що МО створюють ...

Детальніше тут

Вимоги до змісту папок МО


Науково-технічний переклад в школі (міський семінар)

Переклад з однієї мови на іншу - ремесло, яке існує ще з незапам'ятних часів. Ще в 1961 році видатний вчений-лінгвіст

А. Л. Пумпянський писав: "Мабуть, настав час подумати про створення окремої дисципліни - переклад науково-технічної літератури". Зараз переклад науково-технічної літератури є окремою дисципліною, яка поєднує лінгвістику з одного боку, і науку та техніку з іншого ...

Детальніше тут

Картка обліку перспективного педагогічного досвіду

Тема: Оптимальні умови для розвитку творчих здібностей учня.

"Якщо ви ставитесь до дитини як до ідеальної особистості, ви підносите її на ту висоту, на якій ви хотіли б її бачити" (І. Гете)

 

Детальніше тут

Формування творчої особистості вчителя та учня на уроках іноземної мови. Взаємовідносини та взаємні очікування (засідання кафедри вчителів іноземних мов, СЗОШ № 22)

... Коли ми заходимо до класної кімнати, учні складають думку про нас, виходячи з того, як ми виглядаємо, у що вдягнені, як себе поводимо та реагуємо на їхню поведінку. Один із учнів сказав: "I like the teacher who has his own personality and doesn't hide it from the students, so he is not only a teacher but a person as well - and it comes through in the lesson". Діти чекають, що не тільки вони будуть розкриватись як особистості під час уроку, вони хочуть того ж самого від нас ...

Детальніше тут