Методичні рекомендації про викладання іноземної мови у 2021/2022 навчальному році

  • перелік типових освітніх програм;
  • система формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів;
  • оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • організація та особливості дистанційного оцінювання навчальної діяльності учнів;
  • безкоштовні онлайн-ресурси для організації дистанційного навчання

Національно-патріотичне виховання у предметі "іноземна мова"

Комунікативна спрямованість предмета "іноземна мова" надає вчителю широкі можливості у вихованні громадянської позиції, патріотизму, високих моральних якостей особистості. На особистісному рівні патріотизм виступає як важлива стійка характеристика людини, що виражається в її світогляді, моральних ідеалах, нормах поведінки.

 

Детальніше тут

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

1. Ці Критерії визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) (далі - учні) у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

Детальніше тут

Типова освітня програма 3- 4 клас

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом 

Савченко О. Я.  (3- 4 клас)


Програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов (11 клас)

Детальніше тут

Програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов (9 клас)

Детальніше тут