Методичні рекомендації про викладання іноземної мови у 2021/2022 навчальному році
- перелік типових освітніх програм;
- система формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів;
- оцінювання навчальних досягнень учнів;
- організація та особливості дистанційного оцінювання навчальної діяльності учнів;
- безкоштовні онлайн-ресурси для організації дистанційного навчання
Національно-патріотичне виховання у предметі "іноземна мова"
Комунікативна спрямованість предмета "іноземна мова" надає вчителю широкі можливості у вихованні громадянської позиції, патріотизму, високих моральних якостей особистості. На особистісному рівні патріотизм виступає як важлива стійка характеристика людини, що виражається в її світогляді, моральних ідеалах, нормах поведінки.
Детальніше тут
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
1. Ці Критерії визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) (далі - учні) у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.
Детальніше тут
Типова освітня програма 3- 4 клас
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
Савченко О. Я. (3- 4 клас)